cSFA ügyfél-kapcsolattartás
cSFA funkciók
Iparág-specifikus
A cSFA ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás kimondottan a gépjármű-márkakereskedők és szervizpontok igényeinek figyelembevételével került kialakításra.


Nincs több elveszett akta
A digitális ügyféldossziékban minden, a sikeres tárgyaláshoz, ajánlatadáshoz, értékesítéshez szükséges információ elérhető és egyszerűen informatikai tudás nélkül kinyerhető – felsorolás a teljesség igénye nélkül: ügyfél és jármű kapcsolatok, az ügyfél számára kiállított számlák, kampányban való részvétel, kapcsolódó szerviz megjegyzés és esetleges reklamációk, személyes és céges adatok.
Minden egy helyen
A cDMS megoldás integrált részeként a rendszerben rögzített ügyfelek, érdeklődők, járművek és elkészült bizonylatok automatikusan megjelennek a cSFA-ban is.


Kimutatások
A fontosabb grafikus mutatók akár a nyitóoldalon is nyomon követhetők. Áttekinthetők a folyamatban lévő szerződéskötések, a nyitott ajánlatok, a határidős feladatok vagy éppen a soron következő tárgyalások.
Folyamatkezelés
E-mail és SMS kampányok tervezése és lebonyolítása, önkiszolgáló riportok, jelentések, reklamációkezelés (ISO folyamatok támogatása), belső tudásbázis készítése. Rugalmasan paraméterezhető, akár a felhasználó által tervezhető munkafolyamatok.
