cSFA ügyfél-kapcsolattartás

A cSFA iparág-specifikus, CRM-SFA funkciókat biztosító ügyfélkapcsolati szoftver komponens. Az értékesítéshez, kampányokhoz, marketing akciók tervezéséhez szükséges információkat tárolja, a CDP és a VERK komponensek által kezelt adatbázisokra építve. A cSFA-ban elérhető ügyfél és jármű dossziék strukturáltan tartalmaznak minden adatot a hatékony tárgyaláshoz és megkeresésekhez.

cSFA funkciók

Iparág-specifikus

A cSFA ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás kimondottan a gépjármű-márkakereskedők és szervizpontok igényeinek figyelembevételével került kialakításra.


Nincs több elveszett akta

A digitális ügyféldossziékban minden, a sikeres tárgyaláshoz, ajánlatadáshoz, értékesítéshez szükséges információ elérhető és egyszerűen informatikai tudás nélkül kinyerhető – felsorolás a teljesség igénye nélkül: ügyfél és jármű kapcsolatok, az ügyfél számára kiállított számlák, kampányban való részvétel, kapcsolódó szerviz megjegyzés és esetleges reklamációk, személyes és céges adatok.


Minden egy helyen

A cDMS megoldás integrált részeként a rendszerben rögzített ügyfelek, érdeklődők, járművek és elkészült bizonylatok automatikusan megjelennek a cSFA-ban is.


Kimutatások

A fontosabb grafikus mutatók akár a nyitóoldalon is nyomon követhetők. Áttekinthetők a folyamatban lévő szerződéskötések, a nyitott ajánlatok, a határidős feladatok vagy éppen a soron következő tárgyalások.


Folyamatkezelés

E-mail és SMS kampányok tervezése és lebonyolítása, önkiszolgáló riportok, jelentések, reklamációkezelés (ISO folyamatok támogatása), belső tudásbázis készítése. Rugalmasan paraméterezhető, akár a felhasználó által tervezhető munkafolyamatok.

cSFA termékismertető letöltése

Bővebb információért, ingyenes igényfelmérésért, termékbemutató szervezéséhez keresse kollegáinkat a megadott elérhetőségeken, vagy küldjön üzenetet.